четвер, 1 січня 2015 р.

Na sam początek! =)

Początek roku kojarzy się z czymś nowym i z jakimś początkiem, właśnie dlatego dokładnie w tej chwili postanowiłam zacząć nowego bloga! A tak jak moje życie - to spontan i składa się z wielu przypadków, to postanowiłam długo nad tym nie zastanawiać się i po prostu zacząć. Od razu chcę przeprosić za błędy gramatyczne i ortograficzne, ale nie jestem nativem dlatego coś takiego będzie pojawiać się, chociaż będę starać się pisać bezbłędnie.

Zapytacie, skoro nie jestem nativem to po co piszę po Polsku? Nie wiem! Pewnie dla tego, że w Polsce mieszkam ponad cztery lata i już chyba myślę po Polsku, plus od kilku tygodni mam swojego vloga w języku Polskim. Najpierw mówiłam, że raczej nie będę zakładać bloga po Polsku, ale w tej chwili zmieniłam zdanie, może to znowu się zmieni... Nie wiem! Tak jak powiedziałam, moje życie często jest spontaniczne i mi jest ciężko coś przewidzieć. 

Немає коментарів:

Дописати коментар